niedziela, 30 maja 2010

pora deszczowa ...


Od razu sprostowanie - takie konstrukcje na głowie to nie mój stajl ... jednak moja apaszka pełni raczej rolę komuflażu ..... nie! nie mam syfa na czole! Z racji tego, że znów rozjaśniłam włosy, postanowiłam je trochę odżywić, robiąc kompres z olejku. Jednak chwile później okazało się, że muszę wyjść z domu, więc żeby nie straszyć tłustymi włosami, wymysliłam takie oto coś ;) a resztę dobrałam w stylu safari, bo go bardzo lubię :)... tylko szkoda, że zaszło słońce i zaczął padać deszcz :(

I need to clarify it at the very beginning... such constructions are not my style... However, my neckerchief plays the role of a camouflage... . No... I do not have a pimple on my forehead! For the fact that I had bleached my hair, I wanted to nourish it a little bit so I put an oil compress on it . Unfortunately it turned out that I had to go out so in order not to scare others with my oily hair I figured something like this:) The rest is in safari style, because I like it very much. It was a pity that the sun was covered by clouds and it started to rain:(













apaszka - no name - sh
koszulka - new look - sh
sweterek - atmosphere - sh
pasek - no name
spódnica - orsay - outlet
buty ( moje najbardziej niewygodne ) - no name
torebka - Gucci !!! - sh
parasol - YSL - od taty :)
kolczyki - New Yorker
bransoletki - różne


.

24 komentarze:

  1. wyglądasz obłędnie! wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki temu deszczowi mogłaś zademonstrować ten piękny parasol. Idealnie komponuje się ze strojem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lecz na szczęście miałaś przy sobie parasol idealnie pasujący do całości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw i fajnie ci w tej opasce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydawać by się mogło że troszkę tego dużo tu panterka tam ćwieki i złoto ale jest poprostu pięknie baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko,jak mi się bardzo podoba ,brawo !!!!

    pooglądałam cały Twój blog,tak trzymaj !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. alez cudny zestaw!!!!!!!
    prosze Cie zakałdaj częsciej coś takiego na głowe!
    wiem wiem, ja mam hopla na punkcie takich rzeczy
    naprawde wyglądasz przepieknie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. aha, gdybym Cie zobaczyła na ulicy to 5 razy bym sie obejrzała
    naprawde jestem pod wrazeniem!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bosko i śmiało możesz nosić to "coś" na głowie. Czasami przypadkiem odkrywamy różne fajne zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, zdecydowanie ta apaszka Ci pasuje, powinnaś częściej ją zakładać. Cały zestaw fajny, lubie tę kolorystykę - ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twój styl., blog również:) Świetne ciuszki znajdujesz w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale elegancko! jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny, kobiecy zestaw, cudny pasek i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooow.... great look, very chic!!

    LOVE IT <3

    http://ivaniadiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. amazing look!

    Visit my blog http://fashionmef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki wszystkim za miłe komentarze.

    teraz jak tak patrze na te zdjęcia, to faktycznie ta apaszka na głowie wygląda dość ciekawie :) kto wie, może jeszcze coś podobnego się u mnie pojawi, chociaż nie jestem zwolenniczką okryć głowy typu turbany, kapelusze czy inne czapki

    OdpowiedzUsuń
  17. łaaaa tą torebke chetnei bym ci ukradła !! jest cudowna:D!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kolory, uwielbiam takie piaskowe zestawienia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne zestawienie kolorystyczne :D I w ogole swietnie dopasowane fasony :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie. Podoba mi się bardzo. Wg mnie najlepsza kreacja. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń