piątek, 21 maja 2010

happy birthday !!!


Kochana Siostruniu,
dziś Twoje
sweet
16
Z tej okazji chciałabym złożyć Ci
najserdeczniejsze życzenia
zdrowia, szczęścia i pomyślności,
żeby w końcu odrosły Ci włosy :) ,
samych piątek na świadectwie
oraz
dostania sie do Liceum na biol-geo :)

I jeszcze taka mała niespodziewajka
w postaci tego oto pięknego rowerka :






* postać kota nie należy do zestawu :)

Rowerek czeka w piwnicy,
mam nadzieję, że Ci się spodoba.

Buuuuziaki :*
p.s. a Wam jak się podoba???

.

8 komentarzy:

  1. ja na swoje urodziny rowerka nigdy się nie doczekała, ale za pierwszą wypłatę go kupiłam :D
    ale ten w porównaniu do mojego to jest pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to i ja dołączam się do życzeń:D rower jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :* Dzięki :* Dzięki :* !!! Rower jest cudny ! ;D

    sweet 16 - Jagoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rower super!
    a kotem prześliczny, uwielbiam koty :))

    OdpowiedzUsuń