niedziela, 25 kwietnia 2010

misz masz ...

Jeszcze kilka lat temu pewnie założyłabym do tej pięknej niebieskiej spódnicy niebieskie buty, niebieską torebkę i pomalowała paznokcie na niebiesko :) do tego białą lub ewentualnie czarną bluzkę i oczywiście biżuterię w odcieniach niebieskości :) Bielizna, chociaż na ogół jej nie widać, także musiałaby być niebieska, lub biała albo czarna, w zależności od bluzki, którą bym miała na sobie. Nie było by mowy o czerwonej pomadce !!! I tak z radością wyszłabym na miasto, a ujrzawszy, że w świetle dziennym kolor torebki minimalnie różni się odcieniem od koloru butów, strasznie rozbolałaby mnie głowa !!! ... na szczęście już się wyleczyłam z tej obsesji ... na szczęście !!! hehehe :)

Ealier I don't like colorful outfits... but now  I love it  !!!!!!!!!!!

















bluzka w pepitkę - ??? ( metka odcięta ) - sh
spódnica - no name  - sh
torebka - sh
butki - no name
lakier do panokci - Simple Beauty mini - 285

.

15 komentarzy:

  1. patrząc na te fotografie nie mogłam nie porównać cię do Alicji w Krainie Czarów. ten zestaw ma jakiś specyficzny urok! :)

    strawberry-wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i stylizacja! Super zestawienie pepitki z kobaltową spódnicą.

    Zapraszam do śledzenia mojego bloga: http://z-milosci-do-zakupow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. butki i spódniczka mnie urzekły, a całość baaardzo na +!

    OdpowiedzUsuń
  4. Great skirt, amazing electric blue!

    beijo *

    OdpowiedzUsuń
  5. I na dobre Ci to wyszło :)) Też lubię ubierać się w podobnej tonacji, ale życie wśród wielu kolorów jest takie ciekawe...patrząc na Ciebie można spokojnie rzec - Pani Tęcza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem oczarowana całością, strój, makijaż i fryzura - wyglądasz po prostu cudownie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak wintydżowo! :D
    Szafiarstwo leczy z wielu różnych nawyków i obsesji, wiem coś o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjecia!! I piękne pazurki, jeszcze takiego kolorku u nikogo nie zauważyłam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle baaaardzo mi się podoba :) Pierwsze zdjęcie jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  10. amazing photos, i love the outfit love the nail polish i have one in yellow too but didn't fing the courage to use it...
    so you rock gal!
    http://bluesangcloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna bluzeczka:) i wszystko naprawde idealnie do siebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. heheh, oj tak na szczęście, bo w takim połączeniu wszystkiego wyglądasz ZJAWISKOWO! a już najbardziej podobają mi się paznokcie, ściślej rzecz ujmując ich kolor:D

    OdpowiedzUsuń