środa, 3 lutego 2010

looklet.com

Całkiem niedawno odkryłam świetną stronkę. Ta  strona  do dobra alternatywa dla tych, którzy dopiero zaczynają bawić się modą. Najfajniejsze jest to, że wcale nie trzeba być zalogowanym, aby układać własne stylizacje lub śledzić innych, zalogowanych użytkowników. Ma się tam do dyspozycji mnóstwo ciuchów, zarówno od sławnych projektantów , jak i ze zwykłych sieciówek, takich jak H&M. Dziś się trochę pobawiłam i ułożyłam własną stylizację. Wygląda ona tak:

A couple days ago I found a great website. This website is very good, especialy for someone, who started to play with fashion. You don't have to be regidtered to make your own looks or to see the outfits. And this is my outfit :



Moja modelka też całkiem całkiem :) przypomina mi trochę  Victorię  z " Twilight".

.

1 komentarz:

  1. cześć!

    jesteśmy nowym serwisem wirtualnej stylizacji – GLAMSTORM.COM – z dynamicznie rosnącą społecznością, wieloma markami modowymi i nowymi opcjami, które pojawią się wkrótce: ustawianie własnych wymiarów ciała, dodawanie zdjęcia twarzy i przymierzanie fryzur oraz makijaży.

    Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony, rejestracji i zabawy za darmo!

    Jesteśmy też na facebook.com/GLAMSTORM – gdybyś chciała poinformować swoich znajomych :)

    pozdrawiamy serdecznie,

    zespół GLAMSTORM

    OdpowiedzUsuń