wtorek, 8 grudnia 2009

Witam !!!

W końcu zebrałam się w sobie, żeby utworzyć tego bloga… a myślałam już o tym od dłuższego czasu. Co mną kierowało? Szafa wypełniona po brzegi, głowa pełna pomysłów i chęć podzielenia się tym wszystkim. Na początku nie będzie rewelacji – dopiero się rozkręcam :) Mam nadzieję, że moje stylizacje przypadną wam do gustu. Jeśli jednak stwierdzisz, że jestem chodzącym bezguściem, nie odwiedzaj więcej mojego bloga. Ostanie czego chce, to złośliwe komentarze pseudo znawców mody :p

O czym będzie ten blog? Przede wszystkim o tym, jak JA rozumiem słowo „ moda”. O tym co noszę na co dzień i na większe wyjścia. Chcę pokazać, że nie trzeba wydać fortuny, żeby wyglądać ciekawie. Zamieszczę także wskazówki, jak się nie ubierać, żeby nie popełnić modowej gafy.

Mam nadzieję, że moje pomysły kogoś zainspirują.

1 komentarz:

  1. nie wiedziałem, ,że się takimi rzeczami zajmujesz :) Pozdrawia kolega z Bravo ;)

    OdpowiedzUsuń